zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zintegrowany System Informatyczny
Instytutu Kardiologii
mapa serwisu
Instytut Kardiologii

 

Komitet Sterujący

Prof. dr hab. n. med. Zofia Bilińska

Od października 2006 r. Zastępca Dyrektora ds. Nauki. W Instytucie Kardiologii pracuje od 1984 r. Specjalista kardiolog, dr hab. nauk medycznych. Organizuje Ośrodek Badań Przesiewowych Dziedzicznych Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego.

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

Prof. dr hab. n. med. Tomasz Zieliński

Zastępca Kierownika Kliniki Niewydolności Serca i Transplantologii Instytutu Kardiologii w Warszawie

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

dr hab. n. med. Tomasz Hryniewiecki
profesor nadzwyczajny Instytutu Kardiologii

Kierownik Kliniki Wad Nabytych Serca  Instytutu Kardiologii w Warszawie

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

Kierownik Projektu

mgr Maciej Miłkowski

Od czerwca 2007 r. w Instytucie Kardiologii pełni funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych. Magister ekonomii, absolwent wydziału menedżerskiego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz  MBA ? kierunek Zarządzanie i Ekonomika Technologii Medycznych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu podmiotami publicznymi i niepublicznymi w ochronie zdrowia.

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

Koordynator Kierowników Zadań

mgr Tomasz Berdyga

Od ponad 1999 związany z ekonomią w służbie zdrowia. Pełnił funkcje Dyrektora Finansowego w Mazowieckiej Regionalnej Kasie Chorych. Przez ponad 6 lat w Instytucie Kardiologii pełnił funkcję Dyrektora ds. Ekonomicznych nadzorującego m.in. Dział Systemów Informatycznych oraz zamówienia publiczne. Pełnomocnik Dyrektora IK i Kierownik Projektu w projekcie Utworzenie Centrum Telekonsultacji TeleInterMed. Magister ekonomii, absolwent wydziału Finanse i Bankowość Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, absolwent The European Healthcare Leadership Programme prowadzonego w INSEAD (Fontainebleau, Francja) oraz certyfikowany Project Manager (PRINCE2 Registered Practitioner nr 00066725-01-NBUQ i PRINCE2 Foundation nr 00061867-01-LX96). Aktualnie na stanowisku Kierownika Projektów Innowacyjnych. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu podmiotami publicznymi i niepublicznymi w ochronie zdrowia.

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

Biuro Projektu:

Paweł Żurek

Odpowiedzialny za wsparcie Kierowników Zadań, administrację, testowanie wdrażanych rozwiązań infromatycznych. Zaangażowany merytorycznie w realizację Zadań 4 (Przygotowanie i wdrożenie  Cyfrowej Biblioteki przypadków medycznych) i 5 (Rozwój systemu Telekonsultacji i integracja z systemem CliniNet) oraz przygotowanie i uruchomienie Science Management System- systemu autorskiego wspierającego pracę naukowców.

Sylwia Tomaszewska

Odpowiedzialna za rozliczenia, administrację, umowy, testowanie wdrażanych rozwiązań infromatycznych. Zaangażowana merytorycznie w realizację Zadań 4 (Przygotowanie i wdrożenie  Cyfrowej Biblioteki przypadków medycznych) oraz testowanie i uruchomienie Science Management System- systemu autorskiego wspierającego pracę naukowców.

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

Zespół realizujący Projekt:

Witold Zieja

Kierownik zadania 1: budowa serwerowni wraz z niezbędnymi instalacjami, łącz telekomunikacyjnych do spięcia rozproszonych sieci strukturalnych w lokalizacjach Instytutu.

Łukasz Zychewicz

Kierownik zadania 2: Zabezpieczenie infrastruktury serwerowej (serwery, macierze dyski przełączniki pamięci do archiwizacji wraz z oprogramowaniem w tym do wirtualizacji ) docelowo obsługujących system szpitalny CliniNET oraz hurtownię danych ze środowiskiem współpracy i wymiany wiedzy oraz raportowania Business Intelligence; zapewnienie niezbędnych komputerów, drukarek, skanerów, czytników wraz z niezbędnym oprogramowaniem, wyposażenie do systemu telekonferencji wraz z oprogramowaniem, oprogramowanie do zarządzania urządzeniami informatycznymi, do help-desku i do zdalnych napraw.

Ewa Okuljar-Schmidt

Kierownik zadania 3: rozbudowa istniejącego systemu HIS wraz z systemami medycznymi sprzętowymi z przygotowaniem wszelkich danych zbieranych w tych systemach do przeprowadzania analiz, realizacji prac naukowych, prowadzenia i przekazywania danych do odpowiednich rejestrów i do uprawnionych podmiotów

Piotr Gryza

Kierownik zadania 4: Przygotowanie i wdrożenie  Cyfrowej Biblioteki przypadków medycznych (hurtownia danych, oprogramowanie BI oraz systemy wspomagające).

Tomasz Berdyga

Kierownik zadania 5: Rozwój Centrum TeleKonsultacji TeleInterMed i integracja z systemem CliniNet, przygotowanie oprogramowania wspierającego badania naukowe obejmującego w szczególności administrację i prowadzenie badań naukowych, zarządzanie badaczami, dostęp do źródeł wiedzy wykorzystywanych przez IK, umożliwienie wyszukiwania potencjalnych grup  pacjentów i tworzenia bazy wiedzy.

Elżbieta Wojciechowska

Kierownik zadania 6:  przygotowanie i wdrożenie zasad controllingu finansowego, systemy ERP, przygotowanie danych do zarządzania jednostką oraz analiz ekonomicznych w celu realizacji badań naukowych.

Piotr Markowski

Kierujący zespołem programistów, odpowiedzialny za przygotowanie, integrację z systemem CliniNet i uruchomienie Science Management System- systemu autorskiego wspierającego pracę naukowców. W ramach prac zostało wytworzone także autorskie narzędzie do tworzenia zaawansowanych formularzy internetowych, wykorzystywanych przy pracach naukowych.

 

tl_file2/IKAR/images/breakLine.png

 

 

Copyrights © 2010-2021 Instytut Kardiologii. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, tel. (0 22) 815 30 11, admin@ikard.pl
regulamin korzystania
polityka prywatności
mapa serwisu
kontakt

NFZ
Design: SIMPLICA